Протягом 1 кварталу 2019 року, як і в аналогічному періоді минулого року, до виконкому Гірницької міської ради надійшло 37 звернень, в яких порушено 37 питань. У тому числі 1 звернення надійшло через органи влади вищого рівня.
Письмові звернення без зазначення місця проживання чи не підписані автором, а також такі, з яких неможливо встановити авторство, не надходили.
Протягом І кварталу 2019 року безпосередньо до виконкому Гірницької міської ради надійшло 36 звернень, в яких порушено 36 питань. Найбільшу кількість в цьому році складають питання соціального захисту населення - майже половину всіх звернень (47% від загальної кількості звернень громадян), питання комунального господарства складають 33%, 19% перепадає на питання житлової політики.
За І квартал 2019 року міський голова провів 6 особистих прийомів, 4 виїзних прийоми та 1"гарячу лінію", під час яких звернулося 11 громадян, якими було порушено 11 питань.
За звітний період проведено 3 " Дні контролю " результатів розгляду звернень громадян, по 4 зверненням здійснено комісійні обстеження достовірності наданих інформацій комунальними підприємствами міста. Були порушені питання: забезпечення дровами, освітлення вулиць, очистка доріг від снігу, встановлення пандуса для людини з інвалідністю. Усі звернення задоволено, інформації, надані виконавцями, відповідають дійсності. У виконкомі щоденно функціонує "Телефон довіри", але громадяни майже не користуються даною послугою.
На стендах І поверху розташовані графіки прийому громадян з особистих питань виконкомів Селидівської та Гірницької міських рад.